Fever Ray - Keep The Streets Empty For Me

Comments

  1. mai e putin pana la intalnirea cu Fever Ray :D 5 zile...

    ReplyDelete
  2. Fever Ray - Keep the Streets Empty for Me Live at Cirkus Stockholm, 1 dec 2009: http://www.youtube.com/watch?v=-6ap3xY_jQA

    M-am gandit sa scriu cateva randuri despre concert. :) Nu ma asteptam sa vad in seara aceea ceva atat de frumos si sa ma simt atat de bine. Efecte speciale, costumatie, voce.. nu cred ca am cuvinte sa cuprind totul, mai ales acum cand sunt si putin obosita :) Poate putin deranjant fumul de pe scena si prea multe betisoare parfumate :) Sau poate ca mi s-a parut mie din cauza ca am stat lipita de scena.. Dar m-am obisnuit dupa cateva minute :).. Mi-au placut foarte mult veiozele care clipoceau pe scena, desi unii or fi zis ca prezenta lor acolo face ca totul sa fie si mai creepy:) Hmm.. Da, pe alocuri am simtit si eu ca e cam creepy tot :) Ca de obicei, Karin nu a putut fi vazuta la fata decat in vreo 2 melodii.. Oricum unic totul.. Ma asteptam sa fie frumos, dar nu ma asteptam sa fie chiar atat de frumos.

    ReplyDelete
  3. Am mai gasit un link dragut cu concertul.. Se aude destul de nasol in acest video totul, insa poate merita pentru efectele speciale de acolo :)

    http://www.youtube.com/watch?v=_2smlkuV6Jg

    ReplyDelete
  4. I'm laying down eating snow
    My fur is hot, my tongue is cold
    On a bed of spider web
    I think about to change myself
    ..
    Uncover our heads and reveal our souls
    We were hungry before we were born

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts